duminică, 9 martie 2008

Dupa o saptamana incarcata, simt nevoia unei relaxari active.Sa fac cumparaturi, sa iau loc la o terasa cu familia si prietenii, sa admir o galerie de arta, sa simt pulsul orasului si sa privesc la oameni destinsi.

De aceea, vad strada Mihai Eminescu ca o artera de promenada, cu terase si cafenele asezate la umbra salcamilor, cu magazine de suveniruri unde istoria Brailei sa fie la vedere. Loc cu spatii unde sa atragem firme de renume, unde braileanul sa poata imbina placerea de a se plimba cu aceea de a face cumparaturi.

Nu cred in ideea reintroducerii circulatiei auto, sub pretextul decongestionarii traficului din oras, din mai multe motive:
-starea precara a cladirilor istorice din zona
-nevoia de a readuce centrul istoric al orasului in forma lui initiala
-necesitatea de a avea o alee pietonala in centrul vechi, asa cum au marile urbe.

De aceea fac apel pe aceasta cale sa veniti in intampinarea dorintei mele de a transforma centrul vechi al orasului intr-un punct de referinta al Brailei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

adresa mea de mai e: luci_71_10@yahoo.com . daca doriti scrieti-mi, ca sa am si eu adresa dv si va mai tin la curent.