vineri, 21 martie 2008

Anonim spunea...
e foarte usor sa promiti,mai greu e sa realizezi!eu sper ca in mandatul pe care poate il veti avea sa reusiti intr-adevar sa faceti ce v-ati propus!


Va multumesc in primul rand pentru mesaje.

In urma unei disfunctiuni tehnice am fost nevoit sa anulez precedenta adresa a blogului. Din acest motiv va raspund cu intarziere.

Deci, ...

Discursul politic, in Romania, te indeamna de multe ori, in lipsa unei constiinte, sa formulezi fraze tipice, pe care invariabil le regasesti la toti actorii de pe scena politica. Diferenta e marcata de gradul de sinceritate si de trecut. Faptele, si ma refer la cei care se pot lauda ca au lasat o amprenta in viata politica braileana, reprezinta curriculum tau vitae. Poti umple pagini intregi cu studii, locurile de munca detinute anterior, articole scrise, nenumarate discursuri ori luari de pozitie (pentru cei mai multi dintre parlamentari actuali in fata unei sali goale), daca realizarile concrete, palpabile pentru cetateni nu sunt vizibile ori nu au imbunatatit in vreun fel viata celor din urbea ta. Asta iti e pagina de CV cu care vin in intampinarea dumneavoastra pentru a va solicita votul.

Nu am dorit niciodata sa imi construiesc un profil de carton, un format de pagina standardizat cu formule statice de genul ‘Sa traiti bine’, ci intotdeauna m-am implicat, ma implic si ma voi implica activ in luarea celor mai potrivite decizii pentru cetatenii Brailei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

mda...poate aveti dreptate, sper sa candicati la primarie,totusi...ar fi bine totusi sa va axati pe electorat usor de cucerit, ca oricum, orice electorat e greu de pastrat.ne-am saturat de Cibu, in afara de hypermarketuri, nu a facut nimic... orasul e mort, e mai multa lume sambata in oras, decat in zilele lucratoare la ore la care toti ar trebui sa mergem la servicii.