vineri, 21 martie 2008

Balanta spunea:
Am citit aceste doua postari si as avea o intrebare: CE ATI FACUT DUMNEAVOASTRA IN TRECUT IN CALITATE DE PERSOANA CU DEMNITATE PUBLICA SI CARE V-AR FACE MAI BUN, MAI DIFERIT DECAT CEILALTI CONTRACANDIDATI SAU POATE CHIAR MAI BUN DECAT ACTUALUL PRIMAR PENTRU A VA DA VOTUL MEU?
Astept un raspuns detaliat....

Asa cum am precizat si in raspunsul precedent, nu intentionez sa-mi creez si sa-mi dezvolt campania electorala intr-un discurs beligerant, indreptat cu precadere impotriva contracandidatilor mei ori impotriva actualului primar. Stiu ca aceasta este tendinta si dupa singura ratiune a unora, singurul mod de a ajunge intr-o pozitie cheie. Sper ca aceste practici sa dispara din peisajul politic, iar climatul unor discutii constructive menite a elimina animozitatile in vederea identificarii unor solutii reale la problemele concrete ale Brailei sa fie tinta tuturor politicienilor care vor sa acceada in functia de primar. Nu-mi este frica de competitie, am spus-o si o repet. E drept ca aceasta este una cenusie, manata de alte interese. Cred ca primaria Brailei va trebui castigata in urma unei competii adevarate, insa avand ca unic scop determinarea celei mai bune strategii si echipe manageriale care sa puna lucrurile pe fagasul cel bun. Conflictul nu este solutia. Cred cu tarie acesta. Insa aceasta nu inseamna ca nu voi replica, pentru intelegerea cetatenilor, la acuze ori laude nefondate formulate in cadrul campaniei electorale atunci cand astfel de practici au tendinta sa mistifice adevarul ori sa distribuie meritele unora catre altii, cand acestea nu au legatura cu persoana care si le aroga pe nedrept.

Niciun comentariu: