vineri, 21 martie 2008

Anonim spunea... si eu am aceeasi intrebare ... + veti promova acelasi gen de oameni, de exemplu Mihailescu Stefan, actual membru PNL? v-ati gandit ca un electorat usor de cucerit sunt profesorii, care datorita actualului primar au luat numai promisiuni de tichete cadou? ce veti face pt profesori? luci_71_10@yahoo.com


Nu intentionez sa castig usor alegatorii. Cei care ma cunosc sau care au stiut sa priveasca dincolo de imaginea pe care altii s-au chinuit sa o defaimeze, stiu sau au inteles ca niciodata nu am promis realizarea unui obiectiv si sa fi ramas pasiv, fara sa fac tot ce mi-a stat in putinta pentru rezolvarea a ceea ce am promis. Inca de pe vremea cand eram senator, oamenii care veneau in audiente cred si-au gasit intotdeauna raspunsul la problemele lor.

Bineinteles ca au ramas lucruri pe care din pacate nu am avut vreme ori nu au stat in puterea mea sa le rezolv, insa nu mi se poate, cred, imputa ca nu am depus toate diligentele in rezolvarea acestora. Probabil ca din acest motiv nu voi fi cunoscut de colegi ori de cetateni ca “ZEUS” ori alte apelative, cum am auzit ca se poarta prin alte “bataturi”.

Niciun comentariu: